pozycjonowanie stron

Budujesz wizerunek, zwiększasz sprzedaż

Blog firmowy ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek Twojej firmy jako eksperta w danej dziedzinie, ale również przyciąga nowych Klientów i buduje ich lojalność, która przekłada się na zainteresowanie marką i jej usługami.

zbloguj nas!
slider image slider image slider image

Chcesz więcej?

Oto kilka marketingowych faktów, które mają Cię oczarować.

Blog wpływa na pozycjonowanie

Posiadanie bloga ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Dlaczego? Blog efektywnie zwiększa liczbę podstron w ramach danego serwisu, a dla Google serwisy z większą liczbą podstron są o wiele bardziej wartościowe niż te mało rozbudowane. Co więcej, można sterować wpływem na pozycjonowanie poprzez linkowanie wewnętrzne, a duża liczba podstron oznacza silniejsze linkowanie.

Blog budujeTwoje relacje z Klientami

Budujesz relacje z Klientami nie tylko poprzez szczegółowe przedstawienie im swojego produktu, ale również dlatego, że stajesz się dla nich ekspertem, do którego chętnie wracają po kolejną porcję wiedzy. Przyzwyczajaj ich do regularnych i ciekawych treści, poinformuj o nowych produktach czy też zmianach w swojej firmie. Dzięki możliwości komentowania, uzyskasz od Klientów natychmiastową odpowiedź.

Blog zwiększy świadomość istnienia marki

Gdy Klienta zainteresuje Twój blog będzie go częściej odwiedzać, a co za tym idzie, zapoznawać się z Twoją marką i produktami, jakie oferujesz. Tym samym, Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna, a Klienci będą mieli wobec niej pozytywne uczucia, które przełożą się na dalsze kroki: zaznajomienie z ofertą oraz zakup produktu lub usługi.

Blog przyciąga nowych Klientów

Klienci, którzy poszukują informacji na temat z danej dziedziny, mogą trafić właśnie na Twojego bloga, a w konsekwencji na stronę internetową. Tym samym, lojalni Klienci stają się do Ciebie jeszcze bardziej przywiązani, a nowi trafiają do Ciebie zainteresowani publikowanymi treściami. Jeżeli już raz zwróciłeś ich uwagę poprzez ciekawy content, masz duże szanse na to, że wrócą do Ciebie ponownie.

Blog buduje Twoją pozycję eksperta

Publikując artykuły z danej dziedziny stajesz się w oczach swoich klientów ekspertem, który zna się na tym, o czym pisze. Tym samym, zwiększasz również zaufanie swoich Klientów, którym Cię darzą. Regularne i merytoryczne wpisy budują Twój autorytet także w oczach partnerów biznesowych.

Blog zarabia dla Ciebie

Komunikacja, reputacja, informacja, zaangażowanie Klientów, wszystko to buduje ich relacje z Tobą, a co najważniejsze, sprowadza się do jednego. Ma wpływ na sprzedaż Twoich produktów. Nowy, a także obecny Klient, powróci na bloga, wejdzie na stronę internetową, zapozna się z produktami i dokona zakupu. Dzięki temu, blog staje się kolejnym kanałem sprzedaży i częścią inbound marketingu, czyli marketingu przyciągającego.

81% klientów ufa poradom i informacjom z blogów
61% klientów dokonuje zakupu na podstawie blogów
82% konsumentów cieszy czytanie odpowiednich treści od marek
60% klientów pozytywnie odnosi się do firmy po przeczytaniu jej bloga
wykorzystanie blogów generuje 67% więcej potencjalnych klientów

Dane na podstawie: https://www.marketingtechblog.com/blogconomy-blogging-statistics


„Napisz coś, o czym warto czytać, ale zrób coś o czym warto pisać”